Skocz do zawartości


Zdjęcie

Krav Maga - realizm treningu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

budo_kubsta
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Krav Maga - realizm treningu
Witam.

Trenuję KM od roku (tzn. od października 2002).

Co sądzicie o niektórych technikach, które są często wałkowane na treningach, a które wydają mi się niezbyt realnym zagrożeniem.

Chodzi mi tu głównie o duszenia (z przodu, z boku), ale też np. o walce z 8 przeciwnikami (no, to zdarzyło się raz).

Czy takie duszenia są częstym zagrożeniem? Przy "walce" z 8 przeciwnikami jedyny chyba sposób to zwiewać gdzie pieprz rośnie...

pozdrawiam
kk
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Krav Maga - realizm treningu
Aleś wymyślił temat :)

ARCHIWUM ... Było, było - krytykuję to od dawna... Tzn. te duszenia z przodu, z tyłu i z boku. Zdarza się to w realnej sytuacji - ale na treningu tego typu elementów powinno być po prostu mniej. A więcej powinno być np. duszeń anakonda (mata leo) i obron itp.
  • 0

budo_crow
  • Użytkownik
  • Pip
  • 24 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Krav Maga - realizm treningu
:) Że niby z iloma????? Z ośmioma????? Może chodzi Ci o walkę w tłumie,tudziesz poprostu osłanianie się przed ciosami ośmiu przeciwników i znalezienie drogi ucieczki (to jeszcze jest możliwe i na treningach kravki to przerabiałem), ale wybacz w starciu z ośmioma,to i kałach może nie pomóc...A co do duszeń to myślę że takie ćwiczenie jest wskazane,bo tak samo zachowujemy się jak któś złapie nas za fraki,a to dużo częściej się zdarza na ulicy.
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Krav Maga - realizm treningu