Skocz do zawartości


Zdjęcie

tłumaczenia capoeira songs


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

budo_chszanek
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:gdańsk

Napisano Ponad rok temu

tłumaczenia capoeira songs
Witam.
Jestem początkującym capoeiristas ;) i chciałbym sie nauczyć chociaż 1 piosenki do roda i nie wiem z kąd wziąść tłumaczenia ( bo śpiwnik mam) bo text jest po brazyijsku a ja nic nie kumam:wink:.A może ktoś ma tłumaczenia n polski dodatkowo (lub coś napisane fonetyczne.Chyba nikt nie lubiśpiewać czegoś czego nie rozumie:) .
POZDR

(p.s.) jak tu dodać załącznik (chiałem dać ten śpiewnik na forum może by się komuś przydał)
  • 0

budo_cz4rn4
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 85 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:CB Piła
  • Zainteresowania:Capoeira

Napisano Ponad rok temu

Re: tłumaczenia capoeira songs
Hej, sluchaj... Ja mam 23 piosenki napisane normalnie + fonetycznie. Gdybys sie do mnie zglosil, to bez problemu Ci przesle. Daj znac...
Z tego, co wiem, to zapis fonetyczny danej piosenki bardzo pomaga poczatkujacym przy spiewaniu... :D
Skontaktuj sie ze mna jakos. Wyslij maila, albo zglos sie na gg.
Pozdrawiam i zycze powodzenia w nauce :)
  • 0

budo_chszanek
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: tłumaczenia capoeira songs
Dzięki , przydadzą się , a co do nauki to jak na razie (byłem dopiero 6 razy na treningu) to iddzie słabo ale...... do przodu.Strasznie slabo jestem rozciągnięty i to strasznie przeszkadza :( .
POZDR
  • 0

budo_cz4rn4
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 85 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:CB Piła
  • Zainteresowania:Capoeira

Napisano Ponad rok temu

Re: tłumaczenia capoeira songs
Nie ma sprawy, zawsze do uslug. I powodzenia! :D
Muito Axe!
  • 0

budo_mayers
  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdynia

Napisano Ponad rok temu