Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie są style Aikido i czym się różnią??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

budo_yokai
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jakie są style Aikido i czym się różnią??
Jestem przerażona swoją niebywałą niewiedzą :!: Wyobraźcie sobie, że ja dopiero 3 dni temu dowiedziałam się, że Aikido występuje w różnych odmianach! Do tej pory myślałam, że jest tylko jedno Aikido, a tu taki psikus! Mam nadzieję, że fakt, iż Aikido ćwiczę dopiero od kilku miesięcy, tłumaczy moją nie wiedzę...

Obywatele!! Wspomóżcie mą edukację i uzupełnijcie te, jakże znaczące, luki w mej wiedzy!
  • 0

budo_aiki
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3625 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Jakie są style Aikido i czym się różnią??
poczytaj troche to forum search itd :)
  • 0

budo_ellis
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 750 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:krakow / warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Jakie są style Aikido i czym się różnią??
hmmm
w sumie ten topic polecam :)
http://www.budo.net....t=26760&start=0
  • 0

budo_tarantula
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Z przyszłości...

Napisano Ponad rok temu

Re: Jakie są style Aikido i czym się różnią??

hmmm
w sumie ten topic polecam :)
http://www.budo.net....t=26760&start=0


Ale styli jest więcej :) :) :)

:wink:
  • 0

budo_ellis
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 750 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:krakow / warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Jakie są style Aikido i czym się różnią??
oj tam tarantula taki maly szczegol :wink:
  • 0

budo_apas
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 731 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sorrell, Ballyhea an Rath

Napisano Ponad rok temu

Re: Jakie są style Aikido i czym się różnią??